FAQ, część I

3

Oto pierwsza z kilku części pytań, które najczęściej zaprzątają Wam głowę.

1. Od czego zacząć współpracę?
Wystarczy telefon, aby umówić spotkanie. Jeśli jesteś z tych bardzo zapracowanych, wszystko możesz zawrzeć w mailu. Prześlij dotychczasowe materiały lub inspiracje, jeśli chcesz się na nich wzorować. Jeśli nie - prześlij brief. Co w nim zawrzeć? Opowiedz o swojej firmie. Klientach, do których chcesz trafić. Wrażeniu, które chcesz zostawić na odbiorcach. Oszacuj, jaki zakres prac obejmie współpraca. Czego potrzebujesz: znaku, strony, wizytówek, materiałów promocyjnych? Przedstawię ofertę najbardziej odpowiadającą Twoim potrzebom.

2. Jaki jest czas realizacji zlecenia?
W zależności od zakresu prac, czas realizacji może wynosić od kilku godzin do nawet kilku miesięcy. Po akceptacji oferty zawsze przedstawiam ramy czasowe wykonania zlecenia, tak, abyś mógł spać spokojnie bez obaw o deadline. W razie potrzeby poruszam niebo i ziemię, ale wolę nie nadużywać tych super mocy :)

3. Jaki jest koszt oferowanych usług i produktów, czy jest dostępny ogólny cennik?
Cennik pojawi się już niedługo. Przygotowanie go wymaga bardzo dużo pracy ze względu na ogrom formatów, mediów, nakładów i uszlachetnień. Ale nie zniechęcaj się tym. Wstępna wycena jest zupełnie darmowa, a otrzymasz ją zwykle jeszcze tego samego dnia! Zapytania ofertowe kieruj tutaj: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

4.Jak wybrać materiał, jakiego medium użyć, jakie rozwiązanie jest najkorzystniejsze?
We wszystkim doradzę i wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie. Nie bój się pytać, nie musisz znać się na wszystkim. Każdorazowo przedstawiam specyfikację produktu, w miarę możliwości pokażę Ci jak działa, jaki efekt uzyskamy, abyś miał pewność, że nie kupujesz kota w worku. W razie potrzeby przygotuję wizualizację w kilku wariantach, tak abyś zobaczył jak mała różnica może wpłynąć na efekt końcowy.

5.Czym różnią się folie, jaką wybrać?
Wyróżniamy kilka, najbardziej popularnych rodzajów folii samoprzylepnych:
Folie monomeryczne ? najczęściej stosowane przy wydrukach wielkoformatowych (technologią solwentową, UV lub lateksową). Jest to w pełni kryjąca naklejka doskonale sprawdzająca się w aplikacji na powierzchniach płaskich (lub na niewielkich przetłoczeniach), płytach oraz witrynach.
Folie wylewane ? najbardziej plastyczny materiał. Ze względu na swoje właściwości i dużą wytrzymałość na warunki zewnętrzne wykorzystywany jest do oklejania powierzchni wypukłych i przetłoczeniach samochodowych. Istnieje możliwość zadruku grafiką lub wykorzystania fabrycznie barwionego materiału.
Folie OWV (perforowane) ? czyli One Way View lub One Way Vision. Stosowana na powierzchniach transparentnych pozwala zachować jednostronną widoczność. Oklejając witrynę sklepu przechodnie widzą naszą reklamę, a my ze środka możemy obserwować, co dzieje się na zewnątrz. Często wykorzystywana w środkach komunikacji publicznej.
Folie ploterowe ? fabrycznie barwione folie samoprzylepne wykorzystywane do maszynowego wycinania wzorów, liter czy cyfr. Można je aplikować na powierzchniach płaskich: ścianach, szybach czy autach.

Istnieje też wiele różnych folii do szczególnych zastosowań, takie jak folie do podświetleń, witrażowe, do przyciemniania szyb w samochodach, folie odblaskowe, folie do termo transferu, imitujące szkło piaskowane, ale temu poświęcę osobny wpis. Próbniki wszystkich wymienionych folii są dostępne w biurze i są udostępniane do wglądu na życzenie. Powyższe rodzaje folii znacznie różnią się w cenie, tak więc warto zapytać o alternatywne rozwiązanie, aby niepotrzebnie nie przepłacić.

tel. +48 666 301 263
email. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

ul. Juliusza Słowackiego 23
Kontener nr 5
80-257 Gdańsk Wrzeszcz, Garnizon

Zapraszamy
od poniedziałku do piątku
12:00 - 18:00

WWW.ZWRACAMYUWAGE.PL
© ALL RIGHTS RESERVED